1. @naomi_murrayy’s kitties are the cutest things in this planet!! I just want to take them home! 😃😻😺

     
     
  2. lawebloca:

    Friends

    (via jackhoward)

     
  3.  
  4. cute:

    love:

    jaclynwhalen:

    tumblr:

    Best and most useful life hacks you NEED to know

    OMG #4 helped me so much omg 

    i am NEVER kissing a boy again after reading #7 ew holy shit

    (via crunchier)

     
  5. mrbenbrown:

    Banff Nation Park - Watch the video here http://youtube.com/benbrown

     
  6.  
  7. mccormcorp:

    mccormcorp:

    Comedy Rap Battle between (horny) Ariel and (queer, also horny) Ursula

    sea-based puns and foul language ahoy!

    Frankly this needs more notes & I will continue to reblog myself until it gets the praise and glory it deserves.

     
     
  8. thatfunnyblog:

     

    BYE

    LMAO WOW

    (Source: zvyozdochka, via brittanyseymourrr)

     
  9. faithloveandvanity:

    se7enteenblack:

    • Rolling Stone: Did you know Frank Ocean was gay before he came out last year?
    • Tyler, the Creator: Yeah, I was one of the first people he told. I kinda knew, because he likes Pop Tarts without frosting on them, so I knew something was weird. But that’s my nigga.

    Fav post on this site

    Frank Ocean=Bae

    (Source: hiphopfightsback, via brittanyseymourrr)

     
  10. lohvleelunatic:

    phibbnewton:

    scoot scoot scoot

    Look at this cute little fucker go

    (Source: frankie40hands, via romancingthelookyloos)